Egy közösség mindenben segíti a tagjait még ha szervizről is van szó

Barátnőmék kiköltöztek az agglomerációba, sok évnyi városban való élés után. Először teljesen idegennek érezték magukat az adott kis településen, hogy senkit nem ismernek, nincs kitől kérdezni, vagy tanácsot kérni. Aztán rátalált egy egyesületre, civilek összefogtak a közösség jobbá, szebbé tételére. Minden helyi programot támogatnak és szerveznek is rendezvényeket. Erre az érzésre volt szüksége a barátnőmnek, a valahová tartozásra. Nem csak a különböző kezdeményezésükkor fognak össze az egyesület tagjai, hanem már akármilyen személyes problémával is egymást kérdezik meg. Történt így, hogy barátnőmék laptopja bemondta az unalmast, egyszer csak se kép, se hang nem volt. Mivel ez barátnőm munkaeszköze, ezért sürgősen kellett találni valakit, aki ért hozzá, közel van, és nem utolsó sorban gyorsan meg tudja csinálni a gépet. Fel is hívta az egyik egyesület tagot, hogy ajánljon számára egy laptop szervizt. Mert az interneten rengeteg laptop szerviz van, de nem tudta barátnőm, hogy melyiket válassza, ki a megbízható ki nem, szerencsére az egyesület tagja egy nagyon megbízható és profi laptop szervizt. Ő is ott csináltatta az saját laptopját, és nagyon meg volt a srácokkal elégedve, a gépe azóta is kifogástalanul működik, úgyhogy nyugodt szívvel ajánlja, ezt a laptop szervizt, ami megtalálható Bundán és Pesten is, barátnőmnek még választási lehetősége is volt, hogy hova viszi be.

A honlapjukat megnézve, nagyon gyorsan rájött barátnőm, hogy tényleg profi cégről van szó, akik az ügyfeleiket tartják maximálisan szem előtt, azzal is, hogy a honlapon nagyon részletesen van leírva, hogy milyen laptop betegségekkel foglalkoznak, így barátnőm is könnyed szerrel megtalálta, hogy simán megoldják a srácok az ő laptopjának a baját, miszerint most jelen pillanatban nem kapcsol be.
Ez a tünet is fel volt sorolva a végtelen számú laptop bajok között, amit a cég feltüntetett a honlapján, hogy mennyi mindenre tudja a megoldást.

Ezért barátnőm már másnap bement a budai üzletükben, hóna alatt a gépével, és az információval, az ügyben, hogy nem kapcsol be a gép. Az ott tartózkodó első körben felmérte, hogy esetlegesen nincs -e külsérelmi nyom, valamint megkérdezte barátnőmet, hogy véletlenül nem öntötték -e le valamely folyadékkal. Ezeket az információkat a bevizsgálás érdekében tudniuk kell. De mivel nem történt semmilyen baleset a géppel, ezért a barátnőm ezekre a kérdésekre nemleges választ adott. Mivel nagyon profi és megbízhatónak tűnt az elsődleges vizsgálat, így barátnőm otthagyta egy nagyobb átfogóbb vizsgálatra a gépet. És milyen jól tette, ugyanis azt a tájékoztatást kapta, hogy mivel nem csak egy dologra koncentrálódik a gép átvizsgálása, hanem az egészre, így egy átfogó képet kap majd az egész gép állapotáról. Nagyon hamar telefonáltak is neki, hogy mi a gép baja, szerencsére menthető. Ennek a barátnőm kifejezetten örült, mert rosszul jött volna nekik, költözés után az, hogy még egy új gépet is venniük kell. A telefon túloldalán érdeklődtek, hogy ott szeretné e megcsináltatni a gépet, vagy átvinné máshova, ott kikérni egy véleményt.
Természetesen a barátnőm azt az opciót választotta, hogy ott helyben csinálják meg, nem viszi ő máshova, hogyha a személyes találkozó, a gép leadáskor meg volt elégedve a vásárlókkal való bánásmóddal, valamint a felmérés után az eredménnyel. Így azt a tájékoztatást kapta, hogy akkor ez a felmérés ingyenes volt, csak a javítási díjat kell majd kifizetni, ezzel a barátnőm teljesen azonosulni tudott. Rövid időn belül telefonáltak is, hogy elkészült a gépe, átveheti, a gép azóta is kifogástalanul működik.